advertise

لیست وسایل اتاق خواب و لوازم ضروری آن


اتاق خواب محلی است برای استراحت و مکانی برای دوری از هیاهوی روزانه و پناه بردن به آغوش خواب برای تامین
انرژی فعالیت درروز بعد است و همچنین محلی برای رفع خستگی روحی وجسمانی.بنابراین باید محیط آن به بهترین
نحو ممکن آماده گردد.

لیست وسایل اتاق خواب 


اتاق خواب محلی است برای استراحت و مکانی برای دوری از هیاهوی روزانه و پناه بردن به آغوش خواب برای تامین
انرژی فعالیت درروز بعد است و همچنین محلی برای رفع خستگی روحی وجسمانی.بنابراین باید محیط آن به بهترین
نحو ممکن آماده گردد.

لیست وسایل اتاق خواب

لیست وسایل اتاق خواب
لیست وسایل اتاق خواب
۱.تخت خواب که یکی از مهمترین اجزای اتاق خواب است وباید برای تهیه ی آن همه ی جوانب در نظر گرفته شوند. برای داشتن تخت مناسب باید مواردی هم چون اندازه ی اتاق خواب اندازه ی تخت ونوع تخت از نظر نفرات و جنس به کار رفته و سبک آن را مد نظر قرارداد.در مواردی که فضای اتاق کوچک باشد از تخت های تاشو میتوان استفاده نمود.
۲.تشک وکالای خواب که اهمیت آن کمتر از تخت خواب نیست وباید از لحاظ راحتی و کیفیت بهترین آن انتخاب شود. در بازار انواع تشک با سایزهای مختلف وجوددارند با قیمت ها و کیفیتهای متفاوت.
لیست وسایل ضروری اتاق خواب

لیست وسایل ضروری اتاق خواب
لیست وسایل ضروری اتاق خواب
لیست وسایل ضروری اتاق خواب
۳.کمد لباس و کمد دیواری که برای مرتب بودن اتاق خواب حتما به آنها نیازمندیم امروزه به دلیل کمبود جا کمدهای متحرک یا کمدهای دیواری نقش پررنگی دراتاق خواب ها کسب نموده اند انواع کمد در طرحهاو سبکهای متفاوت در بازار یافت میشود.رنگ وسبک کمد حتما باید با بقیه وسایل اتاق خواب ست شود که باعث شلخته نشان دادن محیط اتاق خواب نگردد. ۴.دراورها باکس های کشوداری هستند که به عنوان محفظه های نگهدارنده ی لباس وسایر وسایل شخصی و هر نوع لوازم اضافی در اتاق قرارداده میشوند.
۵.کنسول ومیز آینه نیز هم خانواده ی دراور هستند وتقریبا از لحاظ کاربردی مانند هم عمل میکنند بعنوان میزآرایش هم شناخته میشوند ونسبت به دراور تجملی تر هستند.

لیست وسایل ضروری اتاق خواب
لیست وسایل ضروری اتاق خواب
۶.میزاتوکه در انتخاب رنگ آن باید دقت نمود که با تم اتاق خواب همخوانی داشته باشد.
۷.پرده ها باید در اولویت نصب در اتاق خواب قرار بگیرند دلیل این موضوع به ایجاد حس امنیت وآرامش در اتاق خواب برمیگردد.پرده ها مهمترین وسیله در پنجره های خانه محسوب میگردند زیبایی چیدمان در اتاق زمانی جلوه نمایی خواهد کرد که یک پرده مناسب انتخاب کرده باشید چه از لحاظ زیبایی و کیفیت و چه از لحاظ همخوانی با تم اتاق.بیشترین اهمیت پرده ها در حفظ حریم خصوصی افراد است
۸.مبلمان راحتی که بیشتر به صورت تختخواب شو انتخاب میگردند تا هم در تهیه ی فضا صرفه جویی شده باشد هم از لحاظ اقتصادی با یک تیر دونشان زده شود.
۹.لامپ اتاق خواب:استفاده از شبخوابهای رنگی نورهای مخفی وفلت ها و یالوازمی مانند آباژورها برای ایجاد حس رومانتیک و عاشقانه در فضای اتاق خواب کمک شایانی میکنند. البته در استفاده از هر کدام از آنها باتوجه به فضا واندازه ی اتاق خواب گزینه ی بهتری رو انتخاب میکنیم.این نوع لامپها در مقایسه با لامپهای دیگر چشمه ی نور گسترده ای ندارند بنابراین مناسب اتاق خواب میباشند.
۱۰.جالباسی: جالباسی های ایستاده و جالباسی های آویز پشت دربها در نظم دهی اتاق به ما کمک میکنند.
لیست وسایل ضروری اتاق خواب

قیمت مبل راحتی در ملایر چقدر است؟

همانطور که پیش تر گفته شد قیمت مبلمان راحتی ملایر ، به قدری نسبت به اقصی نقاط دیگر کشور ارزان است که دیگر از مبل ملایر به عنوان سوغات ملایر یاد می شود. از این رو شما می توانید با هر رنج قیمت و هر درآمدی که داشته باشید، مبل مورد نظر خود را برای منزلتان تهیه نمایید.
اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که دلیل این ارزانی چیست؟
در پاسخ به این سوال باید گفت دلیل ارزانی استفاده از مواد و چوب های بی کیفیت یا استفاده از که رزین به جای چوب در ساخت آن نیست، بلکه دلیل مناسب بودن قیمت، به سبب آن است که مرکزیت تولید مبل در خود شهرستان ملایر می باشد و  بدون هیچ واسطه ای از کارگاه به دست خریدار می رسد.
اگر تا به حال به ملایر سر زده باشید خواهید دید که هر فروشنده مبلمان ملایر خود دارای کارگاه تولیدی می باشد و این خود سبب شده است که حتی واسطه ای بین کارگاه تولیدی و فروشنده هم نباشد.

ویژگی های مبل راحتی در فروشگاه بهسان چوب

مفتخریم اعلام نماییم که کارخانه بهسان چوب از بهترین متریال برای ساخت مبلمان راحتی استفاده نموده است از این رو محصولات ما کیفیت و دوام بیشتری نسبت به برندهای دیگر دارد.
این مجموعه برای محصولات خود از چوب روسی و سفید برای اسکلت مبلمان، از اسفنج های سی کیلویی برای تیکه گاه و از فوم سرد برای نشیمن استفاده می کند. ارتفاع ها و تکیه گاه های این مبلمان بر اساس استاندارد روز دنیا تهیه می شود تا وقتی روی آن می نشینید احساس راحتی به شما دست بدهد و از خرید خود لذت کافی را برده باشید.
پارچه های مصرفی در مبلمان راحتی ملایر بسیار با کیفیت است و می توان به انواع پارچه های مخمل یا چرم، پارچه های زد لک، مازراتی و ... اشاره نمود که از نوع بهترین پارچه ها می باشد.

خرید آنلاین مبل راحتی ملایر

فروشگاه اینترنتی مبل ملایر بهسان چوب، به عنوان یک بازار خرید آنلاین کلیه مبلمان و یا سرویس های خواب و سایر محصولات آماده است تا محصولات خریداری شده را با بهترین نحو بسته بندی به کلیه شهرهای ایران ارسال نماید.
به علت وجود تنوع بالای محصولات این مجموعه از نظر شکل، ظاهر و رنگ آمیزی می توانید محصولمورد نظر خود را با تم رنگی درست و بر اساس سبکی که در منزل دنبال می کنید تهیه کنید.
برای آسودگی مشتریان در انتخاب مبل راحتی سعی شده است از رنگ بندی های مختلفی استفاده شود تا مشتری راحت تر بتواند محصول موردنظر را متناسب با سلیقه خود انتخاب نماید.

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه