advertise

اصول چیدمان انواع مبلمان

اصول چیدمان مبلمان در منزل

نحوه ی چیدن مبل همیشه یکی از دغدغه های مهم است که خانم ها با آن سروکار دارند. آنها دوست
دارند چیدمانی زیبا و چشم نواز داشته باشند و برای این کار وسواس زیادی به خرج میدهند تا درنهایت
به آن چیدمانی که مد نظرشان است برسند.
چنانچه در فضای خانه محدودیتی برای چیدمان نداشته باشیم برنامه ریزی راحتتر است و هر ایده ای
در ذهنمان تصور کنیم میتوانیم آن را بچینیم . اما اگر فضای کافی برای چیدمان نداشته باشیم به مشکل
خواهیم خورد.

مبلمان راحتی از آن دسته مبلمانی است که تمامی خانواده ها تمایل دارند یک دست از آن را در منزل خود داشته باشند .امروزه این محصولات در انواع مختلفی تولید میشوند و هرخانواده با توجه به نوع نیاز خود و بر حسب سلیقه مدلی را انتخاب نموده و از وجود آنها در منزل نهایت لذت را میبرد. اگر قصد خرید یک دست مبلمان را دارید کمی صبر کنید مطالعه کنید مشورت کنید و سپس با خیال راحت خرید کنید .مبلمان تختخواب شو یکی از گزینه های مناسبی است که امروزه خیلی از افراد بخصوص افرادی که فضای کوچکتری در اختیار دارند انتخاب میکنند. جدیدترین مدل‌های سرویس خواب جهیزیه، کودک، نوجوان و بزرگسالان را می توانید در مجموعه بهسان چوب تهیه نمائید.

اصول چیدمان مبلمان | بهسان چوب

اصول چیدمان مبلمان تخت خواب شو | بهسان چوب

اصول چیدمان مبلمان تخت خوابشو

رعایت اصول چیدمان مبل راحتی و مبل استیل برای چیدمانی ایده آل در منزل الزامی است و این قائده در مورد مبلمان راحتی تختواب شو مستثنی نیست. درچیدمان مبل تخت خوابشو نکته مورد توجه این است ابتدا بدانیم کجا قرار است چیده شود ؟ در قسمت پذیرایی یا در قسمت اتاق. چنانچه بخواهیم در اتاق نشیمن قرار دهیم بهتر است آن را روبروی تلویزیون قراردهیم تا برای استفاده ی روزمره در دسترس باشد ولی چنانچه بخواهیم دراتاق خواب بچینیم میتوان آنرا در کنار پنجره و یا حتی در کنار کتابخانه چید . نکته ی مهم دیگر در چیدن مبل راحتی مکانیزم آزاد بودن اطراف مبل است یعنی فضای باز اطراف مبلمان. به طوری که اعضای خانواده به راحتی بتوانند داخل خانه رفت و آمد داشته باشند. ضمن اینکه فاصله ی این نوع از مبلمان با دیوار را باید در نظربگیریم به گونه ای که فضای کافی برای باز شدن آن داشته باشیم.بهتراست طبق اصول دکوراسیون داخلی از چیدمان مستطیلی برای چیدن آنها در منزل خود استفاده کنیم


اصول چیدمان مبلمان راحتی

راههای زیادی برای چیدن مبلمان راحتی وجود دارد اما اینکه از کجا شروع کنیم مهم است. با فهمیدن چند نکته ساده و اساسی میتوانید بهترین انتخاب و بهترین چیدمان را در مورد مبل داشته باشید. ابتدا باید مشخص کنید درچه مکانی قرار است چیده شود نکته ی بعدی انتخاب یک نقطه از وسایل منزل به عنوان نقطه ی کانونی است.وسیله ای مانند تابلو تلویزیون و یا حتی شومینه میتواند به عنوان نقطه ی کانونی در منزل مورد استفاده قرار بگیرد. بعد از انتخاب نقطه ی کانونی تقریبا کارآسان تر خواهد شدو میتوانید مبلمان رابراساس آن بچینید. رعایت اصول تقدم و تقارن نیز مهم است چنانچه فضای منزل شما رسمی است باید حتما به روش متقارن یعنی به صورت شیک و منظم کنارهم چیده شود درغیراین صورت چیدمان نامتقارن به صورت گرد و نیم دایره توصیه میشود.البته در فضاهای کوچک بهتر است یکی از مبلمان به دیوار تکیه داده شود و از شکل متقارن پیروی کند تاجای کمتری گرفته شود.میزهای عسلی و جلومبلی را به مبلمان نچسبانید تا فضای کافی برای قرارگرفتن پاها روی مبلمان باشد

اصول چیدمان مبلمان راحتی | مجموعه بهسان چوب

مبلمان قلب اتاق نشیمن به شمار می آید بنابراین یک چیدمان زیبا میتواند منزل شما را چندان برابر زیباتر و شیک ترو حتی خوش ساخت تر از آن چیزی که در واقعیت هست نشان دهد. چیدن یک مبل کوچک در فضای بزرگ و یا چیدن یک مبلمان حجیم در یک خانه ی کوچک نه تنها ناهماهنگی را در خانه ایجاد میکند بلکه ظاهر زشتی به خانه ی شما خواهد داد پس در وهله ی اول باید مبلمان را با توجه به سایز مکانی که قرار است چیده شود انتخاب کنید. داشتن یک ست مبلمان ۸ نفره بخصوص برای افرادی که میزبان مهمانی های زیادی هستند انتخاب مناسبتری است چرا که نسبت به مبل ۷ نفره کامل تر محسوب میگردد. شما در بهسان چوب ملایر میتوانید انواع مبلمان مورد نظر خود از جمله مبل راحتی ۸ نفره را به صورت مستقیم از تولید به مصرف و از کارخانه به خانه خریداری نمایید.جهت سفارش با ما تماس حاصل نمائید.


ست مبلمان ۸نفره در مدلهای مختلفی تولید میشود اما معمولی ترین ترکیب آن دارای ۲عدد کاناپه ی ۳نفره و ۲عدد مبل تکنفره میباشد.یکی از رایج ترین اشتباهات برای چیدن مبل ۸ نفره چیدن این مبلمان در کنار هم و به صورت پیوسته است با اینکار فضای پذیرایی خود را تبدیل به یک اتاق انتظارخواهید کرد. در نتیجه حتی اگر پذیرایی با متراژ بالا دارید باید فضای بخصوصی جهت چیدمان مبلمان در نظر بگیرید تا علاوه بر حفظ زیبایی محیط زیبایی مبلمان نیز به چشم آید. درصورتی که تمایل به خریدن مبل ۹ نفره دارید توجه داشته باشید که حتما نیازی به چیدن تمام قسمتهای آن در یک قسمت از خانه نیست.
درصورتی که سالن پذیرایی بزرگی دارید در دو قسمت خانه آنها را بچینید یا خالقانه از کاناپه ها مبل های تکی و انواع شزلون یا برای مدرن کردن مبلمان خود استفاده کنید. برای چیدن مبل ۹نفره همیشه بزرگترین قسمت مبل که همان کاناپه ی ۳نفره میباشد را اول بچینید. کاناپه باید روبروی نقطه ی کانونی یا مرکزی منزل شما قرار بگیرد. شایع ترین چیدن مبل راحتی ۹نفره به صورت ال میباشد این مبلمان اکثرا شکل هندسی دارندو به راحتی کنار هم چفت میشوند. اکثرا مبلمان ۹نفره با چند عدد پاف عرضه میشود که در زیبایی چیدمان منزل تاثیر بسزایی خواهند داشت.

اصول چیدمان مبل | بهسان چوب

اصول چیدن مبل استیل یا سلطنتی

مبلمان استیل زرق و برق زیادی داشته وجلوه ی اشرافی به منزل میدهند بنابراین طرفداران زیادی با استفاده از آنها زیبایی منحصر به فردی در منزل خود ایجاد میکنند. چیدن مبمان استیل در یک سالن پذیرایی درست مانند یک کاغذ سفید ما را به چالش میخواند.
در نظر گرفتن این نکته که مبلمان برای استفاده ی روزمره است یا فقط یرای پذیرایی از میهمانان در چیدمان آن نیز تاثیردارد. چنانچه آشنایی کافی با اصول چیدمان این مبلمان نداشته باشیم نتیجه مطلوبی نخواهیم گرفت. قبل از هر چیزی در هنگام خریدن مبلمان استیل باید مطمئن شویم که فضای خانه ی ما گنجایش کافی برای یک مبلمان حجیم و جاگیر را دارد.
یکی از اشتباهات رایج درچیدن مبلمان استیل چسباندن آنها به دیوار است طبق اصول طراحی و دکوراسیون باید فاصله ی معقولی بین دیوار و مبلمان قرارداشته باشد باید سعی کنیم چیدمان طوری باشد که میهمانان بتوانند به راحتی همدیگر را ببینند و باهم ارتباط چشمی برقرار کنند. با استفاده از تجهیزات نورپردازی و پرده های متناسب با رنگ و طرح مبلمان عیب و نقص محیط را بپوشانیداستفاده از نورهای غیر مستقیم روش مناسبی برای نورپردازی است که با سایه های مالیم گرمی وصمیمیت خاصی به فضا میبخشد. بهسان چوب مالیر عرضه کننده ی انواع مبل سلطنتی در ملایر و انواع مبل راحتی شیک وجدید می باشد

پیشنهادات بهسان چوب

مبل راحتی پرنس 8نفره
مقایسه